ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ

Σύμφωνα με μελέτες, οι πιθανότητες ατυχήματος αυξάνουν σημαντικά όταν η προσοχή του οδηγού αποσπάται κάνοντας προσπάθεια να μιλήσει στο κινητό του, να αλλάξει σταθμό στο ραδιόφωνο ή να ανάψει τσιγάρο.

Παρόλη την ζέστη ή το κρύο, μη ξεχνάτε να ανοίγετε τα παράθυρα του αυτοκινήτου σας κατά την διάρκεια του ταξιδιού σας. Η έλλειψη οξυγόνου εξαιτίας του κλιματιστικού έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα αντανακλαστικά σας. Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα εάν καπνίζετε ή και εάν υπάρχουν συνεπιβάτες στο αυτοκίνητο.

Οι ειδικοί συνιστούν τακτικές στάσεις τουλάχιστον κάθε δύο ώρες, έτσι ώστε περπατώντας να τονωθεί η κυκλοφορία του αίματός σας και να ανακουφιστεί η μέση και ο αυχένας σας κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ ή διατασικές ασκήσεις.

Είναι πολύ χρήσιμο την ώρα που οδηγείτε να φάτε κάτι γλυκό, γιατί με αυτό θα τροφοδοτήσετε τον εγκέφαλό σας που χρειάζεται να βρίσκεται σε ετοιμότητα ανά πάσα στιγμή την ώρα της οδήγησης, με γλυκόζη. Επίσης, χρειάζεται να πίνεται πολύ συχνά νερό, ιδιαιτέρως το καλοκαίρι, διότι ο οδηγός χάνει μισό λίτρο ιδρώτα περισσότερο από τους υπόλοιπους επιβάτες. Η αυξημένη εφίδρωση εύκολα οδηγεί στην αφυδάτωση και αυτή με τη σειρά της δημιουργεί ένα έντονο αίσθημα κόπωσης.

Οι έρευνες λένε ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν ανάμεσα στις 13:00 – 17:00 και 02:00 – 06:00 γιατί αυτές τις ώρες το σώμα απαιτεί ύπνο. Παρόλα αυτά, ο προγραμματισμός για κάποιο ταξίδι σας, χρειάζεται να γίνει με γνώμονα την δική σας προσωπική εμπειρία, αφού εσείς γνωρίζετε πότε λειτουργείτε καλύτερα.